loading...

اهنگ جدید

 آهنگ بیا برگرد بهنام علمشاهیبیا برگرد و باز از نو ... تموم ِ روزگارم باشاز این شبها یه شب موندهبیا امشب کنارم باشنگو رویای ِ ما چی شد نپرس از من نمیدونمتو دنیای ِ منی امااز این دنیا نترسونماز ای

حسین بازدید : 39 پنجشنبه 03 آبان 1397


 آهنگ بیا برگرد بهنام علمشاهی

بیا برگرد و باز از نو ... تموم ِ روزگارم باش
از این شبها یه شب مونده
بیا امشب کنارم باش
نگو رویای ِ ما چی شد نپرس از من نمیدونم
تو دنیای ِ منی اما


از این دنیا نترسونم
از این دنیا نترسونم
کنارت حال ِ من خوبه کنارت زندگی دارم
چقدر بی وقفه میخوامت
چقدر دیوونگی دارم
کنارت حال ِ من خوبه کنارت زندگی دارم
چقدر بی وقفه میخوامت
چقدر دیوونگی دارم



بیا دیوونگی امشب برای ِ هردومون خوبه
آره بی منطق ِ اما
یه وقتایی جنون خوبه
بیا تا مرز ِ آرامش تموم ِ درد ِ هم باشیم
بیا تا لحظه ی ِ آخر
بمونیم بلکه دریا شیم
بمونیم بلکه دریا شیم
کنارت حال ِ من خوبه کنارت زندگی دارم
چقدر بی وقفه میخوامت
چقدر دیوونگی دارم
کنارت حال ِ من خوبه کنارت زندگی دارم
چقدر بی وقفه میخوامت
چقدر دیوونگی دارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو