loading...

اهنگ جدید

دیدم تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرّین کمر نشسته رو اسب سفید میومد از کوه و کمر میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش کاشکی دلم رسوا بشه دریا بشه این دو چشم پر آبم روزی که بختم وا بشه پیدا میشه اونکه اومد به

حسین بازدید : 43 چهارشنبه 23 آبان 1397

دیدم تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرّین کمر نشسته رو اسب سفید میومد از کوه و کمر

میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش

کاشکی دلم رسوا بشه دریا بشه این دو چشم پر آبم

روزی که بختم وا بشه پیدا میشه اونکه اومد به خوابم

دیدم تو خواب وقت سحر شهزاده ای زرّین کمر نشسته رو اسب سفید میومد از کوه و کمر

میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش

کاشکی دلم رسوا بشه دریا بشه این دو چشم پر آبم

روزی که بختم وا بشه پیدا میشه اونکه اومد به خوابم

http://mybehtaraneh.ir

 

 

شهزادۀ رؤیای من شاید تویی اونکس که شب در خواب من آید تویی

آه از خواب شیرین ناگه پریدم دیگر ندیدم او را کنارم بخدا

جانم رسیده از غصّه بر لب هر روز و هر شب در انتظارم بخدا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو