دانلود آهنگ علی باقری نمیفهمی
Download Music Ali Bagheri Nemifahmi

آهنگ علی باقری بنام نمیفهمی

چشام خیسه نمیفهمی نمیدونی دلم خونه

شبم درگیره تنهایی چشام درگیره بارونه

دانلود آهنگ علی باقری نمیفهمی

 

متن آهنگ نمیفهمی از علی باقری

چشام خیسه نمیفهمی نمیدونی دلم خونه
شبم درگیره تنهایی چشام درگیره بارونه

تو نیستی و نمیفهمی نبود تو چه دلگیره
نمیبینی یکی از رفتنت اینجا کنار جاده میمیره

نمیخوام جای خالیتو بگیره یه کس دیگه
مهم نیست که کسی از من جلو بقیه بد میگه

مهم اینه تو خوش باشی اگه حتی که دور هستی
Mohem Ine To Khosh Bashi Age Hata Ke Door Hasti

مهم نیست جز من داغون به کی پنهونی دل بستی به کی
Mohem Nist Joz Mane Daghoon Be Ki Penhooni Del Basti Be Ki

ترانه آهنگ نمیفهمی از علی باقری

تو خوش باشو ببین اینجا من از این فاصله پیرم
ببین آخر به جای تو توی تاریکی میمیرم

تو که رفتی نمیخوام که کسی درگیره من باشه
فقط یادت نره قلبم هنوزم پای حرفاته

نمیخوام جای خالیتو بگیره یه کس دیگه
مهم نیست که کسی از من جلو بقیه بد میگه

مهم اینه تو خوش باشی اگه حتی که دور هستی
Mohem Ine To Khosh Bashi Age Hata Ke Door Hasti

مهم نیست جز من داغون به کی پنهونی دل بستی به کی
Mohem Nist Joz Mane Daghoon Be Ki Penhooni Del Basti Be Ki