loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ محسن یگانه هیچکی نمیدونه که قلبم,    دانلود آهنگ هیچکی نمیتونه بفهمه محسن یگانه 320,    متن هیچکی نمیتونه بفهمه,    آکورد ه

حسین بازدید : 55 جمعه 16 شهریور 1397


,    دانلود اهنگ محسن یگانه هیچکی نمیدونه که قلبم
,    دانلود آهنگ هیچکی نمیتونه بفهمه محسن یگانه 320
,    متن هیچکی نمیتونه بفهمه
,    آکورد هیچکی نمیتونه بفهمه
,    دانلود آهنگ هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم
,    اهنگ های محسن یگانه
,    دانلود آهنگ بنویس از سرخط محسن یگانه 320
,    دانلود البوم نفس های بی هدف
,    دانلود اهنگ بنویس از سر خط
,   

http://nicmusic.net


دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی هیچکی نمیتونه بفهمه با صدای محسن یگانه

ترانه: محسن یگانه – آهنگساز: محسن یگانه

از آلبوم نفس های بی هدف

 

هیچکی نمیتونه بفهمه با صدای محسن یگانه

دانلود آهنگ در ادامه مطلب

 

  

متن ترانه هیچکی نمیتونه بفهمه محسن یگانه

 

هیچکی نمیتونه بفهمه / که دلم از چی گرفته

هیچکی نمیتونه بفهمه / که صدام از چی گرفته

هیچکی نمیمونه که با من / توی راهم با من همسفر شه

آخه میترسه که بامن / با دل من دربه در شه

هیچکی نمیدونه که چشمام / چرا همیشه خیسه خیسه

چرا هیچکی حتی یه نامه / واسه من دیگه نمینویسه

هیچکی نمیدونه که قلبم / تا حالا چند دفعه شکسته

هیچکی نمیدونه سر راه اون / تا حالا چند دفعه نشسته

هیچکی نمیتونه بفهمه / که دلم از چی گرفته

هیچکی نمیتونه بفهمه / که صدام از چی گرفته

هیچکی نمیمونه که با من / توی راهم با من همسفر شه

آخه میترسه که بامن / با دل من دربه در شه

هیچکی نمیدونه که چشمام / چرا همیشه خیسه خیسه

چرا هیچکی حتی یه نامه / واسه من دیگه نمینویسه

هیچکی نمیدونه که قلبم / تا حالا چند دفعه شکسته

هیچکی نمیدونه سر راه اون / تا حالا چند دفعه نشسته

آخه تو کلبه ی سوت و کور و تاریک قلبم خورشید که جا نمیشه

میدونم اگه تا لحظه مرگم بگردم دنبالش پیدا نمیشه

آخه تو کلبه ی سوت و کور و تاریک قلبم خورشید که جا نمیشه

میدونم اگه تا لحظه مرگم بگردم دنبالش پیدا نمیشه

هیچکی نمیتونه بفهمه / که دلم از چی گرفته

هیچکی نمیتونه بفهمه / که صدام از چی گرفته

هیچکی نمیمونه تا با من / توی راهم با من همسفر شه

آخه میترسه که با من / با دل من دربه در شه

هیچکی نمیدونه که چشمام / چرا همیشه خیسه خیسه

چرا هیچکی حتی یه نامه / واسه من دیگه نمینویسه

هیچکی نمیدونه که قلبم / تا حالا چند دفعه شکسته

هیچکی نمیدونه سر راه اون / تا حالا چند دفعه نشسته

آخه تو کلبه ی سوت و کور و تاریک قلبم خورشید که جا نمیشه

میدونم اگه تا لحظه مرگم بگردم دنبالش پیدا نمیشه

آخه تو کلبه ی سوت و کور و تاریک قلبم خورشید که جا نمیشه

میدونم اگه تا لحظه مرگم بگردم دنبالش پیدا نمیشه

 







برچسب ها دانلود اهنگ محسن یگانه هیچکی نمیدونه که قلبم دانلود آهنگ هیچکی نمیتونه بفهمه محسن یگانه 320 متن هیچکی نمیتونه بفهمه آکورد هیچکی نمیتونه بفهمه دانلود آهنگ هیچکی نمیدونه چه داغونه دلم اهنگ های محسن یگانه دانلود آهنگ بنویس از سرخط محسن یگانه 320 دانلود البوم نفس های بی هدف دانلود اهنگ بنویس از سر خط
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو