loading...

اهنگ جدید

,    کد آهنگ پیشواز همراه اول تی ام بکس سانسور,    کد اهنگ پیشواز تی ام بکس ایرانسل,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل,    آهنگ جدید تی ام بکس, 

حسین بازدید : 221 دوشنبه 15 مهر 1398


,    کد آهنگ پیشواز همراه اول تی ام بکس سانسور
,    کد اهنگ پیشواز تی ام بکس ایرانسل
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل
,    آهنگ جدید تی ام بکس
,    دانلود اهنگ تی ام بکس
,    دانلود اهنگ حلیمه تی ام بکس
,    آهنگ پیشواز کردی همراه اول
,    دانلود اهنگ هالووین تی ام بکس
,    اهنگ هما تی ام بکس

,   

 

text20.ir/

خدا قسمت کنه این دا فه واسم جور شه

لعنتی انقده خوبه که باید سانسور شه

زندگی خراب می کنه دا فی بازی گوشه

لعنتی انقده خوبه که باید سانسور شه

خدا قسمت کنه این دا فه واسم جور شه

لعنتی انقده خوبه که باید سانسور شه

بدنش عین بیانسه ،‌راه رفتنش آره بالانسه

نیستش قابل دسترس عین خط ایرانسل

به پول باباش فقط می نازه

دندون لبی نداره لباش پروتازه

دهن من بوی پیازه چون اون برانچ میزنه من آبگوشت

دافه لاته میزنه من آب جوش

من شوتم اون بازیگوش

میگه شکولاتم میگم نه نه من شوت و لاتم

آویزون نشو هی به کراواتم

توو مستی فقط حال می کنی بام

بعدش می گی گمشو از سر رام

تو ا اون داف وحشیا که اصن نمیشن رام

تو که آدم نیستی انگار از فضایی

زندگیمی زندگیمی داری کلی فدایی

انقده خوبی که ازون بدایی

من مریضم من مریضم تو واسم دوایی

خدا قسمت کنه این دا فه واسم جور شه

لعنتی انقده خوبه که باید سانسور شه

زندگی خراب می کنه دا فی بازی گوشه

لعنتی انقده خوبه که باید سانسور شه

 

 

 ,    کد آهنگ پیشواز همراه اول تی ام بکس سانسور

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول تی ام بکس سانسور کد اهنگ پیشواز تی ام بکس ایرانسل کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ جدید تی ام بکس دانلود اهنگ تی ام بکس دانلود اهنگ حلیمه تی ام بکس آهنگ پیشواز کردی همراه اول دانلود اهنگ هالووین تی ام بکس اهنگ هما تی ام بکس کد آهنگ پیشواز همراه اول از تی ام بکس گوش دادن آهنگ پیشواز همراه اول مذهبی آهنگ پیشواز همراه اول محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ جعفر تی ام بکس کد آهنگ پیشواز همراه اول محمد مهراد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو