loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ قسمت نمیشه انگار دسته تورو بگیرم,    قسمت نمیشه انگار دست تورو بگیرم شادمهر,    دانلود آهنگ قسمت نمیشه انگار دست تورو بگیرم شادمهر, &

حسین بازدید : 1747 سه شنبه 13 شهریور 1397


,    دانلود اهنگ قسمت نمیشه انگار دسته تورو بگیرم
,    قسمت نمیشه انگار دست تورو بگیرم شادمهر
,    دانلود آهنگ قسمت نمیشه انگار دست تورو بگیرم شادمهر
,    قسمت نمیشه انگار دست تورو بگیرم جواد رضویان
,    دانلود آهنگ قسمت نمیشه انگار جواد رضویان
,    دانلود آهنگ قسمت حمید عسکری 320
,    دانلوداهنگ قسمت نمیشه انگار دست تورو بگیرم
,    دانلود آهنگ هیچکی مثل من تورو دوست نداره حمید عسکری
,    متن آهنگ قسمت نمیشه انگار

متن آهنگ حمید عسکری قسمت نمیشه انگار
قسمت نمیشه انگار دست تو رو بگیرم
برای آخرین بار برای تو بمیرم
گریه نکن که اشکات برای من یه درده
تحمل غم تو منو دیوونه کرده
+++++
هیچکی مثه من تو رو دوست نداره
اینو از تو چشام میتونی بخونی
تو بودی جونمو عمرمو کسی که میخواستمو
قسم راستمو کی میخوای بدونی
+++++
واسه عشق تو همه چی دادمو
به جز غرورم رو که اونم رفته به باد
بود و نبودمو همه‌ وجودم رو
واسه تو دادمو تو میگی منو نمیخوای
+++++
هیچکی مثه من تو رو دوست نداره
اینو از تو چشام میتونی بخونی
تو بودی جونمو عمرمو کسی که میخواستمو
قسم راستمو کی میخوای بدونی
+++++
قسمت نمیشه انگار دست تو رو بگیرم
برای آخرین بار برای تو بمیرم
گریه نکن که اشکات برای من یه درده
تحمل غم تو منو دیوونه کرده
+++++
هیچکی مثه من تو رو دوست نداره
اینو از تو چشام میتونی بخونی
تو بودی جونمو عمرمو کسی که میخواستمو
قسم راستمو کی میخوای بدونی
+++++
واسه عشق تو همه چی دادمو
به جز غرورم رو که اونم رفته به باد
بود و نبودمو همه‌ وجودم رو
واسه تو دادمو تو میگی منو نمیخوای
هیچکی مثه من تو رو دوست نداره

http://sakhamusic.ir/hamid-askari-called-ghesmat-nemishe-engar/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ قسمت نمیشه انگار دسته تورو بگیرم قسمت نمیشه انگار دست تورو بگیرم شادمهر دانلود آهنگ قسمت نمیشه انگار دست تورو بگیرم شادمهر قسمت نمیشه انگار دست تورو بگیرم جواد رضویان دانلود آهنگ قسمت نمیشه انگار جواد رضویان دانلود آهنگ قسمت حمید عسکری 320 دانلوداهنگ قسمت نمیشه انگار دست تورو بگیرم دانلود آهنگ هیچکی مثل من تورو دوست نداره حمید عسکری متن آهنگ قسمت نمیشه انگار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو