loading...

اهنگ جدید

آهنگ موج منفی مهدی احمدوند متن آهنگ  موج منفی مهدی احمدوند ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  موج منفی مهدی احمدوند ,دانلود آهنگ  موج منفی مهدی احمدوند  رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه

حسین بازدید : 116 شنبه 10 شهریور 1397

آهنگ موج منفی مهدی احمدوند 

متن آهنگ  موج منفی مهدی احمدوند ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  موج منفی مهدی احمدوند ,دانلود آهنگ  موج منفی مهدی احمدوند  رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول  موج منفی مهدی احمدوند ,دانلود آهنگ  موج منفی مهدی احمدوند ,دانلود آهنگ  موج منفی مهدی احمدوند  کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول  موج منفی مهدی احمدوند ,

» ترانه سرا ( مهدی احمدوند )
» آهنگ ساز : ( مهدی احمدوند )
» تنظیم : ( مهدی احمدوند )
من نمیتونم بخندم دست خودم نیست
واسه دیدنت یک لحظه دل تو دلم نیست
هنوز از یادم نرفته مهربونیات و کارات
مگه تو بهم نگفتی که میخوامت با نگاهات

باورش برام عجیبه که شنیدم تنها نیستی 
داری از اون ور دنیا موج منفی میفرستی
باورش برام عجیبهکه میگن منو نمیخوای
که دیگه مثل قدیما سر نمیزنی نمیای




شاید اشتباه من بود که ازت فرشته ساختم
پای دوست داشتن تو من همه زندگیمو باختم
شاید اشتباه من بود که ازت فرشته ساختم
پای دوست داشتن تو من همه زندگیمو باختم







برچسب ها متن آهنگ موج منفی مهدی احمدوند کد آهنگ پیشواز ایرانسل موج منفی مهدی احمدوند دانلود آهنگ موج منفی مهدی احمدوند رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول موج منفی مهدی احمدوند دانلود آهنگ موج منفی مهدی احمدوند دانلود آهنگ موج منفی مهدی احمدوند کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول موج منفی مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو