loading...

اهنگ جدید

,    متن آهنگ نگاه از مهرداد مرادپور,    دانلود آهنگ نگاه از مهرداد مرادپور,    دانلود اهنگ های مهرداد مرادپور,    دانلود آهنگ زبانم را نمیف

حسین بازدید : 223 سه شنبه 30 مرداد 1397




,    متن آهنگ نگاه از مهرداد مرادپور
,    دانلود آهنگ نگاه از مهرداد مرادپور
,    دانلود اهنگ های مهرداد مرادپور
,    دانلود آهنگ زبانم را نمیفهمی نگاهم را نمیبینی
,    دانلوداهنگ زبانم رانمیفهمی نگاهم رانمیبینی
,    دانلود اهنگ سیه مژگان من از مهرداد مرادپور
,    دانلود اهنگ نگاهم را نمی بینی
,    دانلود اهنگ دوست دارم مهرداد مرادپور
,    زبانم را نمیفهمی نگاهم را نمیبینی ابی
,   

http://nakaman.net/870/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D9%BE%D9%88%D8%B1.html

 

دانلود آهنگ جدید غمگین نگاه با صدای مهرداد مرادپور

متن آهنگ

زبانم را نمی فهمی نگاهم را نمی بینی

زاشکم بی خبر ماندی و آهم را نمی بینی

سخن ها خفته بر چشمم نگاهم صد زبان دارد

سیه چشمم اگر طرز نگاهم را نمی بینی

آهنگ نگاه از مهرداد مرادپور

گناهم چیست جز عشقت روی از من چه می پوشی

مگر ای ماه چشم بی گناهم را نمی بینی

آهنگ نگاه از مهرداد مرادپور

سیه مژگان من روی سپیدم را نگاهی کن

سپید اندام من روز سیاهم را نمی بینی

پریشانم دل مرگ آشیانم را نمی جویی

پشیمانم نگاه عذر خواهم را نمی بینی

آهنگ نگاه از مهرداد مرادپور

دل بی تاب من با دیدنت آرام می گیرد

اگر دوری زآغوشم نگاهم کام می گیرد

مرا گر مست می خواهی نگاهت را نگیر از من

که دل از ساقی چشمان مستت جام می گیرد

 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن آهنگ نگاه از مهرداد مرادپور دانلود آهنگ نگاه از مهرداد مرادپور دانلود اهنگ های مهرداد مرادپور دانلود آهنگ زبانم را نمیفهمی نگاهم را نمیبینی دانلوداهنگ زبانم رانمیفهمی نگاهم رانمیبینی دانلود اهنگ سیه مژگان من از مهرداد مرادپور دانلود اهنگ نگاهم را نمی بینی دانلود اهنگ دوست دارم مهرداد مرادپور زبانم را نمیفهمی نگاهم را نمیبینی ابی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو