loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی,    دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی سامان,    دانلود آهنگ عشق من سامان جلیلی کیفیت 320,    عشق منو پس نزنید مهد

حسین بازدید : 129 یکشنبه 14 مرداد 1397

,    دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی
,    دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی سامان
,    دانلود آهنگ عشق من سامان جلیلی کیفیت 320
,    عشق منو پس نزنید مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ عشق من از سامان جلیلی با کیفیت 320
,    متن آهنگ عشق من سامان جلیلی
,    عشق من سامان جلیلی متن
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق من کجای زندگیتم بگو
,   

http://www.abanmusic.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D9%85%D9%86/

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام عشق من

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین و متن آهنگ |

Download Old Music By Saman Jalili  Called Eshghe Man

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام عشق من

 

عشق منو پس نزنی به قلب من دست نزنی

جایی که داره تو دلت به پای هوس نزنی

یاد منو گم نکنی اسیر مردم نکنی

مجنونتو تو رو خدا  سردرگم نکنی

تنهام نذاری بی خبر بیام بگن رفتی سفر

خدا نیاره بشنوم از عشق من کردی حذر

عشق منو پس نزنی به قلب من دست نزنی

جایی که داره تو دلت به پای هوس نزنی

یاد منو گم نکنی اسیر مردم نکنی

مجنونتو توروخدا سردرگم نکنی

از تو دلت کنده نشم عاشق بازنده نشم

آبرو دارم پیش دل یه وقتی شرمنده نشم

اشک منو در نیاری رو عهدمون پا نذاری

حیثیت عشق منو حراج چشمات نذاری

مهرمو از دل نگیری که از دل من نمیری

فقط برای دلخوشی بگو که بی من میمیری

از تو دلت کنده نشم عاشق بازنده نشم

آبرو دارم پیش دل یه وقتی شرمنده نشم

مهرمو از دل نگیری که از دل من نمیری

فقط برای دلخوشی بگو که بی من میمیری







برچسب ها دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی سامان دانلود آهنگ عشق من سامان جلیلی کیفیت 320 عشق منو پس نزنید مهدی احمدوند دانلود آهنگ عشق من از سامان جلیلی با کیفیت 320 متن آهنگ عشق من سامان جلیلی عشق من سامان جلیلی متن دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق من کجای زندگیتم بگو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو