loading...

اهنگ جدید

زمستون ! فصل تولد تو ! میخونم فقط به خاطره تو !دل من ! دیگه آروم نداره ! تورو خواسته دیگه راهی نداره !شب تولت باز مثل پارسال ، بی قرارم بیقراریم مثل هر سالهزارون گل سرخ هدیه به تو یار ! آسمون ستاره با

حسین بازدید : 113 دوشنبه 01 مرداد 1397

زمستون ! فصل تولد تو ! میخونم فقط به خاطره تو !

دل من ! دیگه آروم نداره ! تورو خواسته دیگه راهی نداره !

شب تولت باز مثل پارسال ، بی قرارم بیقراریم مثل هر سال

هزارون گل سرخ هدیه به تو یار ! آسمون ستاره بارون شده اینبار

توی شب های سرد و پر گلایه ! دلم میخواد بشه ابر بهاره



بباره تا سحر مثال اشکات ! تا بگه تنها نزارم دیگه ای یار

تو این دقیقه ها و لحظه ها همه میدونن ! برای تو گل عشق و میارن

به تو میگن شدی عروس گل ها ! تولدت مبارک گل زیبا !

تو این دقیقه ها و لحظه ها همه میدونن ! برای تو گل عشق و میارن

به تو میگن شدی عروس گل ها ! تولدت مبارک گل زیبا !

زمستون فصل تولد تو میخونم فقط به خاطر تو

دل من دیگه آروم نداره تو رو خواسته دیگه راهی نداره !

میدونم وقتی که تو خوابه نازی . دلت میخواد به من دلتو ببازی !

میدونی که دلم چشماتو میخواد ! دل من منتظره اشکاتو میخواد .

عشقه که یک دنیا قشنگه خودتم میدونی خیلی می ارزه

اگه این همه ساله بی قرارم ! عوض حالا دیگه چشماتو دارم

تو این دقیقه ها و لحظه ها همه میدونن برای تو گل عشقو میارن

به میگن شدی عروس گل ها تولدت مبارک گل زیبا !

زمستون ! فصل تولد تو میخونم فقط به خاطر تو !

خیلی این آهنگو دوست دارم جدی میگم تک تک بیتاش حرف دلمه

جز یکیش . همون که میگه دل من منتظره اشکاتو میخواد !

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو