loading...

اهنگ جدید

سر تو با کسی شوخی ندارم سرتو که برای من یه عشقی دیگه آب از سرم گذشته باید یا واسه من بشی یا واسه هیشکی دیگه دستم به هیچ کاری نمیره بدون تو یه بد حال مریضم کی غیر از من میتونه عاشقت شه کی میتونه

حسین بازدید : 31 سه شنبه 03 تیر 1399

سر تو با کسی شوخی ندارم
سرتو که برای من یه عشقی

دیگه آب از سرم گذشته باید
یا واسه من بشی یا واسه هیشکی

دیگه دستم به هیچ کاری نمیره
بدون تو یه بد حال مریضم

کی غیر از من میتونه عاشقت شه
کی میتونه به غیر از من عزیزم

دنیاى ما اندازه ی هم نیست
تقدیر ما با هم نمیسازه

راحت گذشتى از تمام من
عاشق که عشقشو نمیبازه


من از تو راه برگشتی ندارم
به سمت تو سرازیرم همیشه

چقدر سخته همین اول بدونی
بدونی آخرش قرارِ چی شه

تو از من کل دنیامو گرفتی
که یه روزی همه دنیای من شی

بگو کجای دیروزِ تو بودم
نشد حتی یه بار فردای من شی

دنیاى ما اندازه ی هم نیست
ما هردومون سرخورده ایم از هم

تردید تو سوزونده دنیامو
چیزى نمونده از تو واسه من

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو