loading...

اهنگ جدید

مدتی هست که حیرانم و تدبیری نیست    عاشق بی‌سر و سامانم و تدبیری نیستاز غمت سر به گریبانم و تدبیری نیست    خون دل رفته به دامانم و تدبیری نیستاز جفای تو بد

حسین بازدید : 73 جمعه 29 تیر 1397


مدتی هست که حیرانم و تدبیری نیست    
عاشق بی‌سر و سامانم و تدبیری نیست
از غمت سر به گریبانم و تدبیری نیست    
خون دل رفته به دامانم و تدبیری نیست
از جفای تو بدین‌سانم و تدبیری نیست
چه توان کرد؟ پشیمانم و تدبیری نیست


شرح درماندگی خود به که تقریر کنم؟
عاجزم، چارهٔ من چیست؟ چه تدبیر کنم؟


مدتی هست که حیرانم و تدبیری نیست    
عاشق بی‌سر و سامانم و تدبیری نیست
از غمت سر به گریبانم و تدبیری نیست    
خون دل رفته به دامانم و تدبیری نیست
از جفای تو بدین‌سانم و تدبیری نیست
چه توان کرد؟ پشیمانم و تدبیری نیست


شرح درماندگی خود به که تقریر کنم؟
عاجزم، چارهٔ من چیست؟ چه تدبیر کنم؟







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو