loading...

اهنگ جدید

, دانلود آهنگ آخر خط از آینه , دانلود آهنگ آینه اعتراف , اهنگ جدید اینه عاشقم میشی , دانلود آهنگ آغوش آینه , دانلود اهنگ من مطمئنم از اینه , دانلود آهنگ آینه بن

حسین بازدید : 273 دوشنبه 11 تیر 1397

,    دانلود آهنگ آخر خط از آینه
,    دانلود آهنگ آینه اعتراف
,    اهنگ جدید اینه عاشقم میشی
,    دانلود آهنگ آغوش آینه
,    دانلود اهنگ من مطمئنم از اینه
,    دانلود آهنگ آینه بنام لبخند
,    اهنگ جدید آینه
,    دانلود فول آلبوم آینه
,    فول البوم آینه
,   
,   
,   

تموم دنیا رو نوشتم تو سکوت تا اخر خط برسم یه جای خلوت بشینم با تو یه ساعت
من رسیدم اخر خط با تن خسته و پر درد باور این که نبودی داشت منو دیوونه میکرد
من تموم لحظه ها رو با خیالت گذروندم معجزه میکنه یادت اگه میبینی نمردم
من نوشتم تا رسیدن به یه جا که رفتم از دست شاید این خود دنیاست که از این غریبه خستست

==» تکست اهنگ اخر خط از سایت بهترانه «==

وقتی میرسی کنارم که ازم چیزی نمونده تا بخوام بگم که عشقت منو به کجا رسونده
من تموم لحظه ها رو با خیالت گذروندم معجزه میکنه یادت اگه میبینی نمردم
من نوشتم تا رسیدن به یه جا که رفتم از دست شاید این خود دنیاست که از این غریبه خستست

 

 

 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام

 

 

http://behtaraneh.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%D8%AE%D8%B7-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D9%87/







برچسب ها دانلود آهنگ آخر خط از آینه دانلود آهنگ آینه اعتراف اهنگ جدید اینه عاشقم میشی دانلود آهنگ آغوش آینه دانلود اهنگ من مطمئنم از اینه دانلود آهنگ آینه بنام لبخند اهنگ جدید آینه دانلود فول آلبوم آینه فول البوم آینه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو