loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود آهنگ mp3 کجایی عشقم,    دانلود آهنگ mp3 کجایی عشقم کجایی جونم دلم برات تنگه,    دانلود آهنگ mp3 کجایی عشقم برس به دادم,&nbs

حسین بازدید : 236 جمعه 11 بهمن 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 کجایی عشقم
,    دانلود آهنگ mp3 کجایی عشقم کجایی جونم دلم برات تنگه
,    دانلود آهنگ mp3 کجایی عشقم برس به دادم
,    کجایی عشقم دارم میمیرم
,    دانلود اهنگ mp3 کجایی عشقم بیا برس به دادم
,    آهنگ mp3 کجایی عشقم اینجا نشستم
,    دانلود آهنگ mp3 کجایی عشقم از راشد
,    امید عامری کجایی عشقم
,    امید عامری دلبر من
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

کجایی عشقم کجایی جونم دلم برات تنگه

کجایی ای ماه آسمونم دلم برات تنگه

تو نیستی و از حال غریبم هیچی نمیدونی

عزیز قلبم فقط میدونم دلم برات تنگه

غمگینم مثل ابری که دوست داره از غم بباره

نا امیدم مثل زخمی که میدونه مرهم نداره

پر دردم منو فکر و خیالت تنها نمیذاره

همراهیم منو شبهای پرسه و چشم انتظاری

تنهایی داره جونمو میگیره خبر نداری

عشق من چرا عشق عمیقمو باور نداری

کجایی عشقم کجایی جونم دلم برات تنگه

کجایی ای ماه آسمونم دلم برات تنگه

تو نیستی و از حال غریبم هیچی نمیدونی

عزیز قلبم فقط میدونم دلم برات تنگه

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 کجایی عشقم دانلود آهنگ mp3 کجایی عشقم کجایی جونم دلم برات تنگه دانلود آهنگ mp3 کجایی عشقم برس به دادم کجایی عشقم دارم میمیرم دانلود اهنگ mp3 کجایی عشقم بیا برس به دادم آهنگ mp3 کجایی عشقم اینجا نشستم دانلود آهنگ mp3 کجایی عشقم از راشد امید عامری کجایی عشقم امید عامری دلبر من دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو