loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ من همونم رضا علی نژاد Lyrics Music Reza Alinezhad Man Hamonam ترانه و شعر آهنگ من همونم رضا علی نژاد من هنوز چشم به راهم که تو برگردی خونه ببین کم دارمت، دارمت منه دیوونه میدونم عوض

حسین بازدید : 0 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ من همونم رضا علی نژاد

Lyrics Music Reza Alinezhad Man Hamonam

متن آهنگ من همونم رضا علی نژاد

ترانه و شعر آهنگ من همونم رضا علی نژاد

من هنوز چشم به راهم که تو برگردی خونه
ببین کم دارمت، دارمت منه دیوونه

میدونم عوض شدی و نیستی اون آدم سابق
ولی دلتنگم من هستم چشم به راهت

من همونم هنوز اسمت میاد میمیره
من همونم که دستاش دستاتو میگیره
نگو دستاتو گرفته که دلم میگیره، دلم میمیره

من همونم هنوز اسمت میاد میمیره
من همونم که دستاش دستاتو میگیره
نگو دستاتو گرفته که دلم میگیره، دلم میمیره

تکست آهنگ من همونم رضا علی نژاد

دستام سرده انگار که مردم بیا سمتم زمین خوردم
خستم من به در خیره جسمم جوون، دلم پیره

من همونم هنوز اسمت میاد میمیره
من همونم که دستاش دستاتو میگیره
نگو دستاتو گرفته که دلم میگیره، دلم میمیره

من همونم هنوز اسمت میاد میمیره
من همونم که دستاش دستاتو میگیره
نگو دستاتو گرفته که دلم میگیره، دلم میمیره

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو