loading...

اهنگ جدید

شب شب شب که نذاشتی خواب نذاشتی برام روز روز روز که نذاشتی تاب نذاشتی برام شب شب شب که نذاشتی خواب نذاشتی برام روز روز روز که نذاشتی تاب نذاشتی برام مثل من برات یه عاشق پیدا نمیشه مثل من کسی از

حسین بازدید : 143 سه شنبه 16 دی 1399

شب شب شب که نذاشتی خواب نذاشتی برام
روز روز روز که نذاشتی تاب نذاشتی برام
شب شب شب که نذاشتی خواب نذاشتی برام
روز روز روز که نذاشتی تاب نذاشتی برام
مثل من برات یه عاشق پیدا نمیشه
مثل من کسی از عشقت شیدا نمیشه
دل من میخواد بباره گرفته بی تو
ابرای تو آسمونش که وا نمیشه
تو که رفتی واسه ی من جای آشتی که نذاشتی
کاش از اول گل عشقو توی قلبم نمیکاشتی
یه بهانه که دوباره با تو باشم که ندارم
این تو هستی که بیایی با یه بوسه واسه آشتی
دل صبوری که نداره آی نداره
تا بدونی که نداره آی نداره
شب شب شب که نذاشتی خواب نذاشتی برام
روز روز روز که نذاشتی تاب نذاشتی برام
شب شب شب که نذاشتی خواب نذاشتی برام
روز روز روز که نذاشتی تاب نذاشتی برام







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو