loading...

اهنگ جدید

آهنگ منو باور کن پویا بیاتیاگه خاکم ، اگه سنگم ، اگه دلتنگمبا خودم ، با تو ، با این فاصله می جنگماگه کابوس ، اگه رویا ، اگه بیدارمتو رو تنها ، تو رو تنها ، تو رو می بارماگه خاکماگه خاکم ، اگه سنگم ، ا

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 04 دی 1399

آهنگ منو باور کن پویا بیاتی


اگه خاکم ، اگه سنگم ، اگه دلتنگم
با خودم ، با تو ، با این فاصله می جنگم
اگه کابوس ، اگه رویا ، اگه بیدارم
تو رو تنها ، تو رو تنها ، تو رو می بارم

اگه خاکم
اگه خاکم ، اگه سنگم ، اگه دلتنگم
با خودم ، با تو ، با این فاصله می جنگم
اگه رودم ، با تو بودم ، به تو دل بستم
من از این من ، من از این تو ، از همه خستم

اگه بغضم ، اگه گریه ، اگه می بارم
کی می دونه سر روی دوش کی می ذارم
تب سرد و تب درد و منه شبگردو
کی می دونه ، کی می فهمه حاله این مردو
گلو پر پر کن عزیزم ، چشمامو تر کن

منو باور کن عزیزم ، منو باور کن
آی خدای نفس های منه سرگردون
به همون روز تولد منو برگردون

آی خدای (آی خدای،آی خدای،آی خدای)







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو