loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ بی من آراد Lyrics Music Arad Bi Man   ترانه و شعر آهنگ بی من آراد من همونم که میگفت یه روزی تو رو دوست داره تو هیچ وقت ندیدی که قلبم به تو بیماره من از تو که هیچی نخواستم تو ترکم ک

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 04 دی 1399

متن آهنگ بی من آراد
Lyrics Music Arad Bi Man

متن آهنگ بی من آراد

 

ترانه و شعر آهنگ بی من آراد

من همونم که میگفت یه روزی تو رو دوست داره تو هیچ وقت ندیدی که قلبم به تو بیماره
من از تو که هیچی نخواستم تو ترکم کردی شبیه یه خواب بود این احساس تو بیدارم کردی

بی من کجایه دنیایی تو کی فرق کرد بگو تو این خونه من یا تو
چی کم گذاشتمو این شد سهمم این حقه من نبود شد خالی دستم

بی من کجایه دنیایی تو کی فرق کرد بگو تو این خونه من یا تو
چی کم گذاشتمو این شد سهمم این حقه من نبود شد خالی دستم

تکست آهنگ بی من آراد

بگو پس من دنیامو به کی بدم نگو خستم , نگو خستم من به عشقت باختم نگو خستم

یه شهر بارونی منو خیابونی که با هم قدم زدیم گفتی با منی و تنهام تو نیستی دیگه تویه شبهام

بی من کجایه دنیایی تو کی فرق کرد بگو تو این خونه من یا تو
چی کم گذاشتمو این شد سهمم این حقه من نبود شد خالی دستم

بی من کجایه دنیایی تو کی فرق کرد بگو تو این خونه من یا تو
چی کم گذاشتمو این شد سهمم این حقه من نبود شد خالی دستم

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو