loading...

اهنگ جدید

Lyrics Music Ali Feyz Delbar Nazam ترانه و شعر آهنگ دلبر نازم علی فیض میدونم که پای عشق تو من میمونم واسه تو همه مزاحم ها رو میرونم میرونم میرونم دلِ تو توی خونه ی من جا مونده فکرشم سخته ک

حسین بازدید : 35 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399


Lyrics Music Ali Feyz Delbar Nazam

متن آهنگ دلبر نازم علی فیض

ترانه و شعر آهنگ دلبر نازم علی فیض

میدونم که پای عشق تو من میمونم
واسه تو همه مزاحم ها رو
میرونم میرونم میرونم

دلِ تو توی خونه ی من جا مونده
فکرشم سخته که دلم تنها مونده

همه دنیامو میدم من واسه تو

متن آهنگ دلبر نازم علی فیض
تو که میدونی من چقدر میخوامت

میخوام با تو باشم با تو آرومم
تو بخند بگم ای جونم

دلِ تو توی خونه ی دل من جامونده
فکرشم سخته که دلم تنها مونده

همه دنیامو میدم من واسه تو
تو که میدونی من چقدر میخوامت

میخوام با تو باشم با تو آرومم
تو بخند ای جونم

تکست آهنگ دلبر نازم علی فیض

با تو میشم آروم تر
توی چشام نگاه کن نگاه کن نگاه کن
میتونم تصور کنم دنیامو

دنیارو میریزم پای عشقت تو باشی
تو چطور میتونی از این عاشق جداشی

میگیره قلب دیوونم توی فکر نبودت
آخه این دیوونه میخواد که فقط تو باشی

میخوام با تو باشم با تو آرومم
تو بخند بگم ای جونم

دنیارو میریزم پای چشمات تو باشی
تو چطور میتونی از این عاشق جدا شی

میگیره قلب دیوونم توی فکر نبودت
آخه این دیوونه میخواد که فقط تو باشی

میخوام با تو باشم با تو آرومم
تو بخند بگم ای جونم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو