loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ ای خدا شدم اسیر و دلخون (زندونی) از ناصر فضلی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : خدایا خدایا خدایا آزادی آزادی آزادی ای خدا شدم اسیر و دلخون جوونی

حسین بازدید : 69 پنجشنبه 15 آبان 1399

دانلود آهنگ ای خدا شدم اسیر و دلخون (زندونی) از ناصر فضلی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ محلی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

خدایا خدایا خدایا آزادی آزادی آزادی

ای خدا شدم اسیر و دلخون

جوونیم رفت پیر شدم توی زندون

کشت منو زندون زندگی عذابه

تا کی من اینجا حال من خرابه

زندونیم زندونیم زندون دنیا سخته

از جوونیم خیر ندیدم عمری به دل نشسته

زندونیم زندونیم زندون پرم رو بسته

مادر غم ندیدنت عمری به دل نشسته

خدایا خدایا خدایا آزادیم آزادیم آزا

دانلود آهنگ قدیمی دهه شصت

ای خدا شدم اسیر و دلخون

جوونیم رفت پیر شدم توی زندون

کشت منو زندون زندگی عذابه

تا کی من اینجا حال من خرابه

زندونیم زندونیم زندون دنیا سخته

از جوونیم خیر ندیدم عمری به دل نشسته

زندونیم زندونیم زندون پرم رو بسته

مادر غم ندیدنت عمری به دل نشسته

واسم حسرته هوای صبح این روز

زندونیم زندونیم زندونی دنیا سخته

از جوونیم خیر ندیدم عمری به دل نشسته

زندونیم زندونیم زندون پرم رو بسته

مادر غم ندیدنت عمری به دل نشسته

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو