loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ لب آب از آرمین آقاجانپور یه غروب یه غروب که دلامونو دادیم به دستای بادیه غروبی که غیر تو چیزی دلم نمیخواد لب آبیه غروب میخوام از همه فکر و خیالا دل بکنمتو بخندی فقط به چشای تو زُل بزنم با

حسین بازدید : 12 جمعه 25 مهر 1399
متن آهنگ لب آب از آرمین آقاجانپور
یه غروب یه غروب که دلامونو دادیم به دستای باد
یه غروبی که غیر تو چیزی دلم نمیخواد لب آب
یه غروب میخوام از همه فکر و خیالا دل بکنم
تو بخندی فقط به چشای تو زُل بزنم با تو قدم بزنم

تو که میدونی توی دلم جاته
پیش منم نباشی فکر من همراته
تو چشات چرا اینقده بی رحمه
زُل میزنی آدم دیگه چیزی نمیفهمه

تکست آهنگ لب آب از آرمین آقاجانپور



مگه من غیر از توعه زندگی چی رو زمین دارم
که یه لحظه ازت بشه چشممو بر دارم به تو بیمارم
غیر من کیو داری که فکرتو روز و شبش باشه
کیو داری که غیر تو با همه بد باشه تورو بلد باشه

تو که میدونی توی دلم جاته
پیش منم نباشی فکر من همراته
تو چشات چرا اینقده بی رحمه
زُل میزنی آدم دیگه چیزی نمیفهمه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو