دانلود آهنگ جدید محسن نوری دوریم از هم

Download New Music Mohsen Noori doorim az ham

آهنگ جدید محسن نوری بنام دوریم از هم

پر کرده جاتو خاطراتی که واسم گذاشتی
رفتی دوباره رو همه قول هامون تو پا گذاشتی

دانلود آهنگ جدید محسن نوری دوریم از هم

 

متن آهنگ دوریم از هم از محسن نوری

پر کرده جاتو خاطراتی که واسم گذاشتی
pr krdh jato khatrati ke oasm gzashti
رفتی دوباره رو همه قول هامون تو پا گذاشتی
rfti dobarh ro hmh ghol hamon to pa gzashti
خراب حالم تو رفتی ولی منو جا گذاشتی
khrab halm to rfti oli mno ja gzashti
شکستی منو حتی رو غرورم هم پا گذاشتی
shksti mno hti ro ghrorm hm pa gzashti
دلم حوس کرده باز با تو دریا رو دلم میخواد شب که شد ببینم با تو فردا رو
dlm hos krdh baz ba to dria ro dlm mikhoad shb ke shd bbinm ba to frda ro
ولی خوب خیلی دوریم از هم حیف دوتامون تو رو نمیدونم ولی من و بارون خیس چشامون
oli khob khili dorim az hm hif dotamon to ro nmidonm oli mn o baron khis chshamon
خیس چشامون خیس چشامون دارم دکمه های پیراهنمو اشتباه میبندم
khis chshamon khis chshamon darm dkmh hai pirahnmo ashtbah mibndm
به حال و روز خودم توی آینه دارم میخندم وقتی که بارون میاد خوابتو میبینم
bh hal o roz khodm toi ainh darm mikhndm vaghti ke baron miad khoabto mibinm
یه گوشه توی خوابم کنارت میشینم ولی خوب انگار واست خیلی ساده است
ye goshh toi khoabm knart mishinm oli khob angar oast khili sadh ast
ولی خوب عشقم به تو بی اراده است دلم حوس کرده باز با تو دریا رو
oli khob ashghm bh to bi aradh ast dlm hos krdh baz ba to dria ro
دلم میخواد شب که شد ببینم با تو فردا رو ولی خوب خیلی دوریم از هم حیف دوتامون
dlm mikhoad shb ke shd bbinm ba to frda ro oli khob khili dorim az hm hif dotamon
تو رو نمیدونم ولی من و بارون خیس چشامون خیس چشامون خیس چشامون
to ro nmidonm oli mn o baron khis chshamon khis chshamon khis chshamon

ترانه آهنگ دوریم از هم از محسن نوری

به حال و روز خودم توی آینه دارم میخندم وقتی که بارون میاد خوابتو میبینم
bh hal o roz khodm toi ainh darm mikhndm vaghti ke baron miad khoabto mibinm
یه گوشه توی خوابم کنارت میشینم ولی خوب انگار واست خیلی ساده است
ye goshh toi khoabm knart mishinm oli khob angar oast khili sadh ast
ولی خوب عشقم به تو بی اراده است دلم حوس کرده باز با تو دریا رو
oli khob ashghm bh to bi aradh ast dlm hos krdh baz ba to dria ro
دلم میخواد شب که شد ببینم با تو فردا رو ولی خوب خیلی دوریم از هم حیف دوتامون
dlm mikhoad shb ke shd bbinm ba to frda ro oli khob khili dorim az hm hif dotamon
تو رو نمیدونم ولی من و بارون خیس چشامون خیس چشامون خیس چشامون
to ro nmidonm oli mn o baron khis chshamon khis chshamon khis chshamon