loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ من و نم بارون داغون میشم مهدی معصومی موزیک غمگین مهدی معصومی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید دلم میخواد دوباره سرت بیاد رو شونم میگی دوستم ن

حسین بازدید : 18 دوشنبه 31 شهریور 1399

دانلود آهنگ من و نم بارون داغون میشم مهدی معصومی

موزیک غمگین مهدی معصومی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

دلم میخواد دوباره سرت بیاد رو شونم

میگی دوستم نداری خودم اینو میدونم

آهای تموم جونم به لب رسیده جونم

تو این دل بی صاحل فقط غم و عذابه

دلم با دنیا بعدتو دیگه بی حسابه

عشق تو واسم عشقم

درست مثل سرابه

دانلود آهنگ من و نم بارون داغون میشم اگه بری نمونی باز پیشم

من و نم بارون داغون میشم

اگه بری نمونی باز پیشم

با با تیشه بزن باز به ریشم

تو سنگی عشقمو من یه شیشم

چقدر بسوزم از عشق که عاشقم تو باشی

من که به پات میمونم اگه باشی نباشی

اگه بری میمیرم اگه ازم جدا شی

رو قلب من نوشته بسوز که قسمت همینه

محاله تو دنیا کسی بپات بشینه

دنیا با عاشقا بده 

بخوای نخوای همینه

دانلود آهنگ با کیفیت 320 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو