loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ از تو منم دیوانه تر تو شدی دنیای من با صدای زن موزیک زیبا و احساسی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید ♬♣از تو منم دیوانه تر تو شدی دنیای م

حسین بازدید : 61 دوشنبه 31 شهریور 1399

دانلود آهنگ از تو منم دیوانه تر تو شدی دنیای من با صدای زن

موزیک زیبا و احساسی با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

♬♣از تو منم دیوانه تر تو شدی دنیای من♣♬

به تو وصله بود و نبودم دریامو تو طوفانمی

♬♣به دلم موج میزنی جز تو دلداری نداریم♣♬

تاب ندارم لبخند تو دیوانه کنندس برایم

♬♣من به نگاهای تو زنجیره نگاهم♣♬

آرام ترین جای جهان است کنارت

♬♣♬♣♬♣♬♣♬♣♬♣

قلبم به فدایت ای تماشایی ترین خلق جهانم

منو از نیم به تمامم برسانم

جز تو من خواب و خیالی که نداره

♬♣تو نمیدونی ولی چشمای تو همه دنیای منه♣♬

آهنگ تاب ندارم لبخند تو دیوانه کنندس برایم با صدای زن

با خیال رفتنت رویامو یه شبه کابوس میزنه

♬♣تو همین جایی ولی ترسم از یه ثانیه نبودنه♣♬

بدجوری وسواسیم که یه شهر میخوان ازم بدزدنت

تاب ندارم لبخند تو دیوانه کنندس برایم

♬♣من به نگاهای تو زنجیره نگاهم♣♬

آرام ترین جای جهان است کنارت

قلبم به فدایت ای تماشایی ترین خلق جهانم

♬♣منو از نیم به تمامم برسانم♣♬

جز تو من خواب و خیالی که نداره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو