loading...

اهنگ جدید

کد آهنگ پیشواز علی عبدالمالکی به زودی در همین پست … ♫♫♫♫♫♫ متن آهنگ علی عبدالمالکی بنام بی احساس : منو نمیشناسی بس که بی احساسی تو رفتی من مردم همین و می خواستی دیگه کم آوردم تنها و افسرد

حسین بازدید : 95 یکشنبه 30 شهریور 1399

کد آهنگ پیشواز علی عبدالمالکی

به زودی در همین پست …

♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ علی عبدالمالکی بنام بی احساس :

منو نمیشناسی بس که بی احساسی

تو رفتی من مردم همین و می خواستی

دیگه کم آوردم تنها و افسردم

تو اشتباه کردی من چوبش و خوردم

بی احساس همه دار و ندارم و پای تو دادم

بی احساس همه خاطره هامون مونده یادم

بی احساس حالا تنها شدیم من و این دل سادم

بی احساس

بی احساس همه دار و ندارم و پای تو دادم

بی احساس همه خاطره هامون مونده یادم

بی احساس حالا تنها شدیم من و این دل سادم

♫♫♫♫♫♫

حرفات یادت رفت سرد شد رفتارت

بگو که بعد من کی شد هوادارت

داغون داغونم بی تو نمی تونم

ابری شده چشمام بارون بارونم

بی احساس همه دار و ندارم و پای تو دادم

بی احساس همه خاطره هامون مونده یادم

بی احساس حالا تنها شدیم من و این دل سادم

بی احساس

بی احساس همه دار و ندارم و پای تو دادم

بی احساس همه خاطره هامون مونده یادم

بی احساس حالا تنها شدیم من و این دل سادم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو