loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ همی منطقه جنگه همش تیرو تفنگه از وحید مرادی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ مازندرانی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : پلنگه وحشی بیمه مره دستی هاکردی یار جنگی من شلوار پلنگی من خله شو و

حسین بازدید : 15 دوشنبه 24 شهریور 1399

دانلود آهنگ همی منطقه جنگه همش تیرو تفنگه از وحید مرادی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ مازندرانی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

پلنگه وحشی بیمه مره دستی هاکردی

یار جنگی من شلوار پلنگی من

خله شو و روز هاره مه ور مستی هاکردی

یار جنگی من شلوار پلنگی من

حسی که به ته دارمه ته برگ برندوعه

یار جنگی من شلوار پلنگی من

ای جنگی ریکا تی عاشقه تاکه زنده

یار جنگی من شلوار پلنگی من

همی منطقه جنگه همش تیرو تفنگه رگبار فشنگه

هر خانه حتی ریکا داره مثل پلنگه

آمادی جنگ آمادی جنگه

همی منطقه جنگه همش تیرو تفنگه رگبار فشنگه

هر خانه حتی ریکا داره مثل پلنگه آمادی جنگ

آمادی جنگ آمادی جنگه

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو