loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جاده های اشک از مهدی احمدوند موزیک جدید مهدی احمدوند با کیفیت 320و128 در سایت قرار گرفت Download Music Jadehaye Ashk By Mehdi Ahmadvand برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنیدجاده

حسین بازدید : 15 جمعه 14 شهریور 1399

دانلود آهنگ جاده های اشک از مهدی احمدوند

موزیک جدید مهدی احمدوند با کیفیت 320و128 در سایت قرار گرفت

Download Music Jadehaye Ashk By Mehdi Ahmadvand

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

جاده های اشک یادگارتن

کوچه های شهر خاطراتتن

یادگار عشق حال بد من

چطوریه تو حال بد من

یاد چشاتو خندیدناتو

دل من کرده باز هواتو

تموم دنیامو دادم پات

من هیچی همه چی برا تو

دانلود آهنگ جاده های اشک یادگارتن مهدی احمدوند

به تو همه چی دادم

دلمو دادم همه چیز یه آدم

تو با خاطره هاتو

سعیمو کردم ولی نمیره یادم

منو یه حال داغون

سکوت غمگین شب و خیابون

اگه نباشه پیشت اونی که میخوای

چه غمی داره بارون

نرفتی از دل و نه از خیالم

جدایی از تو که نبود تو طالع ام

کجایی تو اینه همش سوال من 

آخه تو رفتی تنهایی شد انتخابم

به جون جفتمون همش تو خوابم

یه کاری کن دیگه نیای به خواب من 

به تو همه چی دادم

دلمو دادم همه چیز یه آدم

تو با خاطره هاتو

سعیمو کردم ولی نمیره یادم

منو یه حال داغون

سکوت غمگین شب و خیابون

اگه نباشه پیشت اونی که میخوای

چه غمی داره بارون

نرفتی از دل و نه از خیالم

جدایی از تو که نبود تو طالعم

کجایی تو اینه همش سوال من

آخه تو رفتی تنهایی شد انتخابم

به جون جفتمون همش تو خوابم

یه کاری کن دیگه نیای به خواب من

آخه تو رفتی تنهایی شد انتخابم

به جون جفتمون همش تو خوابم

یه کاری کن دیگه نیای به خواب من

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو