loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ توی چشمات یه دنیا غم میبینم مرتضی جعفرزاده موزیک جدید مرتضی جعفرزاده با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنیدتوی چشمات یه دنیا غم میبینم غصه هاتو بیا

حسین بازدید : 83 جمعه 14 شهریور 1399

دانلود آهنگ توی چشمات یه دنیا غم میبینم مرتضی جعفرزاده

موزیک جدید مرتضی جعفرزاده با کیفیت 320 در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

توی چشمات یه دنیا غم میبینم

غصه هاتو بیا تا من بچینم

عزیز من تو هستی شاه قلبم

نشستی تو یه عمری پای دردم

عزیز من تو هستی شاه قلبم

نشستی تو یه عمری پای دردم

آهنگ آرامشم داده بهم نفس جان مرتضی جعفرزاده

آرامشم داده بهم نفس جان

با بودنت لب منو بخندان

تو عشقمی همه وجودمی یار

تا اسمتو صدا زدم بگو جان

توی این دل ستاره داری عشقم

الهی که خلاص بشی تو از غم

گرمی اون دستات مرحم دردم

الهی من به دور تو بگردم

گرمی اون دستات مرحم دردم

الهی من به دور تو بگردم

دانلود آهنگ با کیفیت 320

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو