loading...

اهنگ جدید

دانلود نوحه سوزناک جنگیدم با مداحی محمود کریمی متن نوحه جنگیدم به نفس های آتشینم بعد از تو سالار نیزه نشینم بعد از تو سالار نیزه نشینم جنگیدم به نفس های آتشینم بعد از تو سالار نیزه نشینم جنگیدم

حسین بازدید : 15 سه شنبه 04 شهریور 1399

دانلود نوحه سوزناک جنگیدم با مداحی محمود کریمی

متن نوحه

جنگیدم به نفس های آتشینم

بعد از تو سالار نیزه نشینم

بعد از تو سالار نیزه نشینم

جنگیدم به نفس های آتشینم

بعد از تو سالار نیزه نشینم

جنگیدم به نفس های آتشینم

بعد از تو سالار نیزه نشینم

بعد از تو سالار نیزه نشینم

جنگیدم به نفس های آتشینم

بعد از تو سالار نیزه نشینم

بعد از تو سالار نیزه نشینم

عشق من می میرم آخر از غم تو

عشق من می میرم آخر از غم تو

عشق من قاتلم داغ ماتم تو

عشق من سر تو شمع محفل من

عشق من سر تو شمع محفل من

عشق من سایه روی محفل من

عشق من تا تو رفتی وای از دل من

جنگیدم به نفس های آتشینم

بعد از تو سالار نیزه نشینم

نوازش از دختر تو حمایت از خواهر تو مثل قصه مادر تو

مثل تو شدم دلبر من گذشته آب از سر من، سیاه شده پیکر من زیر سایه

در دامت قل و زنجیر آهنینم

در دامت غول و زنجیر آهنینم  بعد از تو سالار نیزه نشینم

جنگیدم به نفس های آتشینم

بعد از تو سالار نیزه نشینم

دست و پای طفلان تو بود خدا گریان تو بود

دست و پای طفلان تو بود خدا گریان تو بود

جهنم دشمن تو صوت و سوز قرآن تو بودگ

ای بهانه رفتن من دمی که شد بر تن من

جسارت دشمن من دست من به دامان تو بود

دنبالت به خدا آواره ترینم  دنبالت به خدا آواره ترینم

بعد از تو سالار نیزه نشینم  بعد از تو سالار نیزه نشینم 

سه ساله زهرای تو کو

می سوزم که پریشان و شرمگینم

 می سوزم که پریشان و شرمگینم

بعد از تو سالار نیزه نشینم

عشق من نفسم تو سینه اسیر

عشق من بی تو تنها دلم میگیره

عشق من چی میشه زینبت بمیره

عشق من نفسم تو سینه اسیر

عشق من بی تو تنها دلم میگیره

عشق من چی میشه زینبت بمیره

عشق من اومدم با قد خمیده  عشق من نگا کن

رنگ من پریده عشق من نفسه خواهرت بریده حسین

منبع ناکامان

دانلود مداحی با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو