loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ چقدر سنگ تو به سینه زدم پشتت هر چی که شد در اومدم با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ احساسی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : چقدر سنگ تو به سینه زدم پشتت هر چی که شد در اومدم همون سنگو

حسین بازدید : 23 پنجشنبه 30 مرداد 1399

دانلود آهنگ چقدر سنگ تو به سینه زدم پشتت هر چی که شد در اومدم با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ احساسی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

چقدر سنگ تو به سینه زدم

پشتت هر چی که شد در اومدم

همون سنگو تو به سرم زدی

از خجالت من در اومدی

بیشتر از تنهایی از همدم نامردت بترس

دلیل خنده و گریت یکییه مسخرس

اصلا میگذرمو میزنم زیر همه چی

به من چه هر چی خواستمش و اون نخواستتم

تو هم هر موقع به ما میرسی

همش گوشه کنایه میزنی

مگه دیواریو کوتاه تر از دیوار من پیدا نکردی

که هی لگد میزنی

روح من چند وقتیه مرده

اون الان فکر میکنه برده

من از اینی میسورم که دلم

آخرش از عشقش خودش خورده

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو