loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ دلگیرم از این شهر وقتی که تو نیستی از حسین عامری با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : دلگیرم از این شهر وقتی که تو نیستی با کی بگم دردو درارو روم بستی ب

حسین بازدید : 33 سه شنبه 28 مرداد 1399

دانلود آهنگ دلگیرم از این شهر وقتی که تو نیستی از حسین عامری با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

دلگیرم از این شهر وقتی که تو نیستی

با کی بگم دردو درارو روم بستی

برگرد طاقت ندارم قفله چشام به ساعت

برگرد چشم انتظارم

برگرد من بیقرارم برگرد من بیقرارم

لای لای لالا لالا لای لای

لای لای لالا لالا لای لای

نیستی تاریکه خونه قلب من داغون و خله

اینجا قصه تمومه اینجا قصه تمومه

برگرد طاقت ندارم قفله چشام به ساعت

برگرد چشم انتظارم

برگرد من بیقرارم برگرد من بیقرارم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو