loading...

اهنگ جدید

مثل یه دیوونه از پشت پنجره بیرونو میبینم بارون میاد آروم هوا مه آلوده وقتی که غمگینم هی با خودم میگم تو نیمه های راه تنهام میذاری اینو بفهمون به چشمای غمگینم که مردم آزاری میبینی چشامو انگار یه رو

حسین بازدید : 25 سه شنبه 21 مرداد 1399

مثل یه دیوونه از پشت پنجره بیرونو میبینم
بارون میاد آروم هوا مه آلوده وقتی که غمگینم

هی با خودم میگم تو نیمه های راه تنهام میذاری
اینو بفهمون به چشمای غمگینم که مردم آزاری

میبینی چشامو انگار یه روز بد از توش میگذره
دلشوره میگیرم وقتی که بی دلیل پلکام میپره

تکست آهنگ یه روز بد احمد ولی زاده

با من که با توام بهونه گیر شدی هر دفعه بی علت
من که به جز دستات چیزی نمیخواستم تو زندگیم ازت

از دست میدمت این جمله فاجعه است اینو نمیفهمی
تو به خودت اما من به تو فکر کردم با اینکه بی رحمی

هی با خودم میگم تو نیمه های راه تنهام میذاری
اینو بفهمون به چشمای غمگینم که مردم آزاری

میبینی چشامو انگار یه روز بد از توش میگذره
دلشوره میگیرم وقتی که بی دلیل پلکام میپره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو