loading...

اهنگ جدید

باز یه حسی به سمتت کشوندم از نگاته که دست رو خوندم شاید یه حسی هنوز توو دلت هست باید بدونم که کی توو دلت هست به همین سادگی دوست دارم میشه بهم بگی دوست دارم به همین آسونی خودتم میدونی دوست دارم ب

حسین بازدید : 15 سه شنبه 21 مرداد 1399

باز یه حسی به سمتت کشوندم
از نگاته که دست رو خوندم

شاید یه حسی هنوز توو دلت هست
باید بدونم که کی توو دلت هست

به همین سادگی دوست دارم میشه بهم بگی دوست دارم
به همین آسونی خودتم میدونی دوست دارم

به همین سادگی دوست دارم میشه بهم بگی دوست دارم
به همین آسونی خودتم میدونی دوست دارم

تکست آهنگ به همین سادگی حمیدرضا طهماسبی

قلبم به خاطره توئه که میکوبه بپرسی میگم حال من خوبه
اگه همیشه باشی پیشم

باید نذاری که دوباره تنها شم میخوام تو آغوش تو پیدا شم
اگه همیشه باشی پیشم

به همین سادگی دوست دارم میشه بهم بگی دوست دارم
به همین آسونی خودتم میدونی دوست دارم

به همین سادگی دوست دارم میشه بهم بگی دوست دارم
به همین آسونی خودتم میدونی دوست دارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو