loading...

اهنگ جدید

به دوری کرده ایم عادت ز عادت کرده ایم دوری بگو که ما چه کار کردیم که مجبوریم به این دوری صدای تو به جون من امید زندگی میده نگاهه تو به قلب من دلیل زندگی میده تو اینجا در کنار من اگر چه پیش من نیست

حسین بازدید : 23 سه شنبه 21 مرداد 1399

به دوری کرده ایم عادت ز عادت کرده ایم دوری
بگو که ما چه کار کردیم که مجبوریم به این دوری

صدای تو به جون من امید زندگی میده
نگاهه تو به قلب من دلیل زندگی میده

تو اینجا در کنار من اگر چه پیش من نیستی
صدای تو به گوش من به چشم من تو میرقصی

کنار تو چه آرومم بگو که مال من هستی
تنها موندم من اینجا حق من نیست این سختی

تکست آهنگ آسا محمد مهدی یوسف نسب

به دوری کرده ایم عادت ز عادت کرده ایم دوری
بگو که ما چه کار کردیم که مجبوریم به این دوری

صدای تو به جون من امید زندگی میده
نگاهه تو به قلب من دلیل زندگی میده

تو اینجا در کنار من اگر چه پیش من نیستی
صدای تو به گوش من به چشم من تو میرقصی

کنار تو چه آرومم بگو که مال من هستی
تنها موندم من اینجا حق من نیست این سختی

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو