loading...

اهنگ جدید

به هر سازی زدیم سودی ندیدیم به هر سازی زدیم سودی ندیدیم دل به تو بستمو دوری چه دیدیم دل به تو بستمو دوری چه دیدیم جوانیم دگر از من گذر کرد عجب سنگی تمامی از تو دیدیم جوانیم دگر از من گذر کرد عج

حسین بازدید : 37 شنبه 11 مرداد 1399

به هر سازی زدیم سودی ندیدیم

به هر سازی زدیم سودی ندیدیم

دل به تو بستمو دوری چه دیدیم

دل به تو بستمو دوری چه دیدیم

جوانیم دگر از من گذر کرد

عجب سنگی تمامی از تو دیدیم

جوانیم دگر از من گذر کرد

عجب سنگی تمامی از تو دیدیم

چو همدمم گل زرد شده فصل غم و درد

ندارم چون امیدی دگر بر این دل سرد

دگر بر این دل سرد

برای دیگران مثل بهاریم

برای دیگران مثل بهاریم

معرفت فصل پاییز و خزانی

معرفت فصل پاییز و خزانی

دانلود آهنگ به هر سازی زدیم سودی ندیدیم از حجت قائمی

تو بنگر بر دلم مثل بهاران

دگر تاب و توان نداره اینجا

تو بنگر بر دلم مثل بهاران

دگر تاب و توان نداره اینجا

چو همدمم گل زرد شده فصل غم و درد

ندارم چون امیدی دگر بر این دل سرد

دگر بر این دل سرد

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو