loading...

اهنگ جدید

ساده نیست تو رو تنها بذارم برم خوب ببین من نمیخوام تو رو از دست بدم حیف نبود منو از قلبت بیرون کنی حیف نبود بزنی این دلو داغون کنی پنهام تو بودی تکیه گاهم تو بودی من گناهی ندارم اشتباهم تو بودی

حسین بازدید : 37 یکشنبه 29 تیر 1399

ساده نیست تو رو تنها بذارم برم
خوب ببین من نمیخوام تو رو از دست بدم

حیف نبود منو از قلبت بیرون کنی
حیف نبود بزنی این دلو داغون کنی

پنهام تو بودی تکیه گاهم تو بودی
من گناهی ندارم اشتباهم تو بودی

پنهام تو بودی تکیه گاهم تو بودی
من گناهی ندارم اشتباهم تو بودی


من بودم اون که شونه اش جای اشکهای تو بود
آغوشم پناه دل تنهای تو بود

کاش که من اینطور از چشم نمی افتادم
کاش که من دلمو دستت نمیدادم

پنهام تو بودی تکیه گاهم تو بودی
من گناهی ندارم اشتباهم تو بودی

پنهام تو بودی تکیه گاهم تو بودی
من گناهی ندارم اشتباهم تو بودی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو