loading...

اهنگ جدید

نگو برام کمی ما که هیچ وقت نداشتیم هیچ غمی تو که میدونی یکی یدونمی از این کارات دست بردار بگو تو چه حالی خودتو زدی به بیخیالی گم کردم خودمو تو این حوالی دنبالت گشتم صد بار من بی تو یه آدمم که بیخی

حسین بازدید : 19 یکشنبه 29 تیر 1399

نگو برام کمی ما که هیچ وقت نداشتیم هیچ غمی
تو که میدونی یکی یدونمی از این کارات دست بردار

بگو تو چه حالی خودتو زدی به بیخیالی
گم کردم خودمو تو این حوالی دنبالت گشتم صد بار

من بی تو یه آدمم که بیخیاله روز و شباش فرقی نداره
زدم دیگه به سیم آخر یکی ازش خبر بیاره

من بی تو از همه آدمها بریدم هر دردی که بگی کشیدم
اما بازم هرجا که رفتم هیشکی شبیه تو ندیدم


نفس میگیرم از نفست قلبم شد دلواپست
برگرد این دوری بسه

بیا این گلها خشک شد بی تو
از غصه دوری تو یعنی نمیفهمی تو

من بی تو یه آدمم که بیخیاله روز و شباش فرقی نداره
زدم دیگه به سیم آخر یکی ازش خبر بیاره

من بی تو از همه آدمها بریدم هر دردی که بگی کشیدم
اما بازم هرجا که رفتم هیشکی شبیه تو ندیدم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو