loading...

اهنگ جدید

یه شب بیا از این ورا گذر کن دوباره این دلم رو در به در کن واسم این زندگی هنوز یه جوره بیا و از گناه من حذر کن آخه دلم هواتو کرده یاد چشاتو کرده راس میگی من مقصر دل که گناه نکرده آخه دلم آخه دلم

حسین بازدید : 33 شنبه 21 تیر 1399

یه شب بیا از این ورا گذر کن

دوباره این دلم رو در به در کن

واسم این زندگی هنوز یه جوره

بیا و از گناه من حذر کن

آخه دلم هواتو کرده یاد چشاتو کرده

راس میگی من مقصر دل که گناه نکرده

آخه دلم آخه دلم هواتو کرده یاد چشاتو کرده

راس میگی من مقصر دل که گناه نکرده

تو این عاشقیای بی نشونی

تو این روزای مرگ مهربونی

تو این عاشقیای بی نشونی

دانلود آهنگ یه شب بیا از این ورا گذر کن از توحید مجیدی

تو این روزای مرگ مهربونی

میدونی میدونی میدونی چه احساسی به تو دارم

میدونی که هنوز خیلی دوست دارم

میدونی چه احساسی به تو دارم

میدونی که هنوز خیلی دوست دارم

آخه دلم آخه دلم هواتو کرده یاد چشاتو کرده

راس میگی من مقصر دل که گناه نکرده

آخه دلم هواتو کرده یاد چشاتو کرده

راس میگی من مقصر دل که گناه نکرده

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو