loading...

اهنگ جدید

رفتی با اینکه من هنوز از ته دل دوست دارم پس زدی قلبمو چرا بی تو آخه کم میارم زندگی کردم با نگات چطور دلت میاد بری بعد یه مدت بگی نه قلبمو ساده پس بدی قلبمو ساده پس بدی قلبمو ساده پس بدی کاشکی چشا

حسین بازدید : 82 شنبه 14 تیر 1399

رفتی با اینکه من هنوز از ته دل دوست دارم

پس زدی قلبمو چرا بی تو آخه کم میارم

زندگی کردم با نگات چطور دلت میاد بری

بعد یه مدت بگی نه قلبمو ساده پس بدی

قلبمو ساده پس بدی قلبمو ساده پس بدی

کاشکی چشامو وا کنم تو باشی پیشم

اگه دلت منو نخواد دیوونه میشم

من واسه چشمای تو زندگیمو میدم

تو این روزا فقط تویی تنها امیدم

تو این روزا فقط تویی تنها امیدم

من از تو دل نمیکنم با این که قیدمو زدی

چه کم گذاشتم واسه تو که اینقدر باهام بدی

دانلود آهنگ کاشکی چشامو وا کنم تو باشی پیشم از حسین علی مرادی

بیا و این فاصله رو تموم بکن بخاطرم

روزای باقی مونده رو بگذرونیم کنار هم

بگذرونیم کنار هم بگذرونیم کنار هم

بگذرونیم کنار هم بگذرونیم کنار هم

کاشکی چشامو وا کنم تو باشی پیشم

اگه دلت منو نخواد دیوونه میشم

من واسه چشمای تو زندگیمو میدم

تو این روزا فقط تویی تنها امیدم

تو این روزا فقط تویی تنها امیدم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو