loading...

اهنگ جدید

ترانه و شعر آهنگ جان دلم میلاد باکری مجنون دلت هستم از شوق دلت مستم تو ناز کنی اما من دل به دلت بستم دیوانه شوم لیلی از بس که تو زیبایی آنگاه تو را دیدم دست از همگان بستم جانا تو بگو از من دیوانه

حسین بازدید : 27 سه شنبه 03 تیر 1399

ترانه و شعر آهنگ جان دلم میلاد باکری

مجنون دلت هستم از شوق دلت مستم
تو ناز کنی اما من دل به دلت بستم

دیوانه شوم لیلی از بس که تو زیبایی
آنگاه تو را دیدم دست از همگان بستم

جانا تو بگو از من دیوانه نمی داند
من عاشقمو این دل از من چه ها داند

من پیش توام اما قلبم که نمیداند
سوگند به چشمانت دل قدر تو را داند


مجنون منم مجنون لیلا تویی لیلا
تو جان دلم هستی من جان دلت هستم

ای ماه دل و حالم احوال تو میخواهم
دلبر تو مخور غصه من ماله خودت هستم

خاکسترم آتش شد چشمان پر از آهم
دیوانه چه عاقل شد تا دل به دلت بستم

سوگند به لبخندت جانا سخنی هستی
تو جان دلم هستی من جان دلت هستم

جانا تو بگو از من دیوانه نمی داند
من عاشقمو این دل از من چه ها داند

من پیش توام اما قلبم که نمیداند
سوگند به چشمانت دل قدر تو را داند

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو