loading...

اهنگ جدید

چه کنم ای روزگار ز دست تو هوار هوار بسه دیگه خسته شدم  چه کنم با دل زار قسم به تو قسم به دل قسم به عشق ماندگار قسم به تو قسم به دل قسم به عشق ماندگار دوست دارم ای بی وفا تو که نیستی به یاد ما

حسین بازدید : 37 چهارشنبه 28 خرداد 1399

چه کنم ای روزگار ز دست تو هوار هوار

بسه دیگه خسته شدم  چه کنم با دل زار

قسم به تو قسم به دل قسم به عشق ماندگار

قسم به تو قسم به دل قسم به عشق ماندگار

دوست دارم ای بی وفا تو که نیستی به یاد ما

شکست دلم از آدما از این همه نامردیا

دوست دارم ای بی وفا تو که نیستی به یاد ما

شکست دلم از آدما از این همه نامردیا

تو بگو من چکنم تو که نیستی پایه دار

زندگی بی تو نمیخوام عشق تورو فقط میخوام

دانلود آهنگ چه کنم ای روزگار (ز دست تو هوار هوار) از قاسم نجار

قسم به تو قسم به دل قسم به عشق ماندگار

قسم به تو قسم به دل قسم به عشق ماندگار

دوست دارم ای بی وفا تو که نیستی به یاد ما

شکست دلم از آدما از این همه نامردیا

دوست دارم ای بی وفا تو که نیستی به یاد ما

شکست دلم از آدما از این همه نامردیا

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو