loading...

اهنگ جدید

تو دل من همیشه میمونی من به عشق تو نمک گیرم اگه یک لحظه نباشی پیش من خودتم خوب میدونی میمیرم تو که از حالو روزم خبر داری بگو آخر عشقمون جدایی نیست تو نگاه میکنی تو چشمای من اما تو چشمای تو نگاه

حسین بازدید : 23 چهارشنبه 28 خرداد 1399

تو دل من همیشه میمونی

من به عشق تو نمک گیرم

اگه یک لحظه نباشی پیش من

خودتم خوب میدونی میمیرم

تو که از حالو روزم خبر داری

بگو آخر عشقمون جدایی نیست

تو نگاه میکنی تو چشمای من

اما تو چشمای تو نگاهی نیست

تو راه عشق تو جونمو میدم

دل از دنیا بریدم فقط تورو میدیدم

هنوزم تویه قلبم موندگاری

واسه این دلشکسته تو تنها ماندگاری

تو راه عشق تو جونمو میدم

دل از دنیا بریدم فقط تورو میدیدم

هنوزم تویه قلبم موندگاری

واسه این دلشکسته تو تنها ماندگاری

تموم لحظه های خوب زندگی من اینه

دانلود آهنگ تو راه عشق تو جونمو میدم (ماندگار) از معین ولی پور

با تو بمونمو چشام تورو ببینه

میدونی دلخورم از دست چشمات

کاری کن کاری کن کاری کن جدایی تو کمینه

تو راه عشق تو جونمو میدم

دل از دنیا بریدم فقط تورو میدیدم

هنوزم تویه قلبم موندگاری

واسه این دلشکسته تو تنها ماندگاری

تو راه عشق تو جونمو میدم

دل از دنیا بریدم فقط تورو میدیدم

هنوزم تویه قلبم موندگاری

واسه این دلشکسته تو تنها ماندگاری

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو