loading...

اهنگ جدید

نمیدونم این خونمون هست یا من این کوچه رو اشتباه اومدم چرا جمع شدن اینجا همسایه ها شاید این درو اشتباهی زدم پر درد بی تو بازم این سرم همه درهارو تک به تک میزنم یه شهرو به هم ریختمو بعد تو همه شی

حسین بازدید : 33 چهارشنبه 14 خرداد 1399

نمیدونم این خونمون هست یا

من این کوچه رو اشتباه اومدم

چرا جمع شدن اینجا همسایه ها

شاید این درو اشتباهی زدم

پر درد بی تو بازم این سرم

همه درهارو تک به تک میزنم

یه شهرو به هم ریختمو بعد تو

همه شیشه هارو دارم میشکنم

اگه جایی بود که شبیه تو داشت

دلم یک دونه عینه تو میخرید

سوپر مارکتا و همه دکه ها

میگن عشقو با پول نمیشه خرید

قرار ما این نبود که بیقرار هم بمونیم

نفسم یادت نمیاد نفس همدیگه بودیم

هرجا که دوتایی رفتیم بی تو تنهایی میرم من

یکی یک دونم سر تو کوچه گرد شهر شدم من

تو این کوچه این خونه چه آشناست

پلاکش شبیه پلاک شماست

بوی موهاتو هرجا حس میکنم

بوی عطر تو همه کوچه هاست

شبا تا خود صبح قدم میزنم

دانلود آهنگ قرار ما این نبود (کوچه گرد) از مجید علیپور

دارم نظم شهرو بهم میزنم

واسه اینکه حرص دلم خالی شه

به سطل زباله لگد میزنم

ولم کردی ول شدم عشق تو

سه ماه که دنبال یه ادرسم

اگه تا سر ماه تو پیدا نشی

خودم رو تو این کوچه ها میکشم

قرار ما این نبود که بیقرار هم بمونیم

نفسم یادت نمیاد نفس همدیگه بودیم

هرجا که دوتایی رفتیم بی تو تنهایی میرم من

یکی یک دونم سر تو کوچه گرد شهر شدم من

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو