loading...

اهنگ جدید

یه کوله بار غم داره کسی نمیدونه چیشد میون منو زندگی یهو چطور جدایی شد نمیدونم چرا فقط این شبو غم قسمت مه تحملشو ندارم خدا به خدا بسمه نمیدونم چرا فقط این شبو غم قسمت مه تحملشو ندارم خدا به خدا بس

حسین بازدید : 33 چهارشنبه 14 خرداد 1399

یه کوله بار غم داره کسی نمیدونه چیشد

میون منو زندگی یهو چطور جدایی شد

نمیدونم چرا فقط این شبو غم قسمت مه

تحملشو ندارم خدا به خدا بسمه

نمیدونم چرا فقط این شبو غم قسمت مه

تحملشو ندارم خدا به خدا بسمه

سوزندش آتیش خونمو خاکسترش رو سر من

درد مگه پایانی داره فقط میپرسم چرا من

سوزندش آتیش خونمو خاکسترش رو سر من

درد مگه پایانی داره فقط میپرسم چرا من

از این همه سردر گمی چند وقتیه گذشته و

دانلود آهنگ سوزندش آتیش خونمو خاکسترش رو سر من

بجز که غصه میخورم کاری نکردم واسه تو

موندم ته این خونه و صبرم دیگه سر اومده

دنبال یه آرامشم گریه اگر امون بده

سوزندش آتیش خونمو خاکسترش رو سر من

درد مگه پایانی داره فقط میپرسم چرا من

سوزندش آتیش خونمو خاکسترش رو سر من

درد مگه پایانی داره فقط میپرسم چرا من

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو