loading...

اهنگ جدید

شبا خوابم نمیره روزا دلم میگیرهیه وقتا خیلی دیره دلم صداشو میخوادشبا خوابم نمیره روزا دلم میگیرهیه وقتو خیلی دیره دلم صداشو میخواددلم صداشو میخواد چشام نگاشو میخوادولی داره ساده میرهدلم هواشو کرده هوا

حسین بازدید : 35 جمعه 02 خرداد 1399

شبا خوابم نمیره روزا دلم میگیره
یه وقتا خیلی دیره دلم صداشو میخواد

شبا خوابم نمیره روزا دلم میگیره
یه وقتو خیلی دیره دلم صداشو میخواد
دلم صداشو میخواد چشام نگاشو میخواد
ولی داره ساده میره
دلم هواشو کرده هوای خونه سرد

محاله بر نگرده بخواد بیاد میتونه
خودش اینو میدونه دلم یه دنیا درده.

عکساش دونه دونه تو خونه هنوزم زیر تختته
اون دیگه نمیاد بهونه نگیر میدونم سختته
بهونه نگیر میدونم سختته
شب هارو نشستی یه عمری به پاییش
سوختی وقتی دیدی حسودا اون ازت بریدنش

جدای گریه داره دلم گرفت دوباره با قلب پاره پاره
قد شکونش که میدونم این محاله دیگه دوم بیاره
یه دنیا غسه داری

عکساش دونه دونه تو خونه هنوزم زیر تختته
اون دیگه نمیاد بهونه نگیر میدونم سختته
بهونه نگیر میدونم سختته
شب هارو نشستی یه عمری به پاییش
سوختی وقتی دیدی حسودا اون ازت بریدنش

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو