loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از هوروش بند بنام مرا دیوانه کردی دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ ترانه و آهنگساز : مهدی دارایی / تنظیم :‌ مسعود جهانی Downl

حسین بازدید : 27 پنجشنبه 01 خرداد 1399

دانلود آهنگ هوروش بند بنام مرا دیوانه کردی

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از هوروش بند بنام مرا دیوانه کردی

دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ

ترانه و آهنگساز : مهدی دارایی / تنظیم :‌ مسعود جهانی

Download Song By Hoorosh Band -  Mara Divane Kardi

***

متن آهنگ مرا دیوانه کردی از هوروش بند 

 

رفتم از قلب تو انگار

فکرتم هر شب و هر جا

میره این دل واست هر بار

تو مرا دیوانه کردی

کاشکی نداشتم تورو از اولش هم

نبودی تو

کاشکی که پیدات نمیشد

بد دلمو شکوندی تو

نموندی تو

رفتم از قلبِ تو انگار

فکرتم هر شب و هر جا

میره این دل واست هر بار

تو مرا دیوانه کردی

ماهیِ برکه برقص

کامِ دنیام شده تلخ

بیخیالِ هر چی غصه ست

دل به دریا بزن

اون همه خاطره رو

میبرم غرق کنم

به چه درد میخوره دریا

با کی خلوت کنم؟

کاشکی نداشتم تورو از اولش هم

نبودی تو

کاشکی که پیدات نمیشد

بد دلمو شکوندی تو

نموندی تو

کاشکی نداشتم تورو از اولش هم

نبودی تو

کاشکی که پیدات نمیشد

بد دلمو شکوندی تو

نموندی تو

رفتم از قلبِ تو انگار

فکرتم هر شب و هر جا

میره این دل واست هر بار

تو مرا دیوانه کردی

***

دانلود با کیفیت 320

حجم :7.29MB

دانلود با کیفیت 128

حجم :2.95MB  

***







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو