loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از هوروش بند بنام ادامه میدمت دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ ترانه و موزیک : آصف آریا / تنظیم میکس و مستر : مسعود جهانی Dow

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 01 خرداد 1399

دانلود آهنگ هوروش بند بنام ادامه میدمت

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از هوروش بند بنام ادامه میدمت

دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ

ترانه و موزیک : آصف آریا / تنظیم میکس و مستر : مسعود جهانی

Download Song By Hoorosh Band – Edame Midamet

***

متن آهنگ ادامه میدمت از هوروش بند

***

بازم خاطره هامون اومد یادم

چه قشنگ بود اون روزا باهم

من تو یه گیتار و یه آهنگ


اون شب باد میزد لای اون موهات

کی تورو قد خودم میخواست 

کی تورو قد خودم میخواست

از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره

چقدر ببینم عکساتو که خوابم ببره

از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره

آخه مگه چند تا دل تو سینه یه نفره

باز خوابم برد تو ساحل چشای روشنت

تو فکر خودم ادامه میدمت

بازم میام به دیدنت

بازم با تو دوباره دریا رو هوس کردم

کی تورو با کسی عوض کردم

تو نکن از تو دلت پرتم

از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره

چقدر ببینم عکساتو که خوابم ببره

از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره

آخه مگه چند تا دل تو سینه یه نفره

***

دانلود با کیفیت 320

حجم : 7.73MB

دانلود با کیفیت 128

حجم : 3.03MB

***







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو