loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ تو که برام هیچی نیستی من حتی سیگارمم ترک کردم     مامان من روز اول گفت این دختره نیس برا تو گفت میدونم دوسش داری ولی عزیزم این نیست برا تو گفتم نه این یکی فرق میکنه با بقی

حسین بازدید : 1283 سه شنبه 30 اردیبهشت 1399

دانلود آهنگ تو که برام هیچی نیستی من حتی سیگارمم ترک کردم

 

 

مامان من روز اول گفت این دختره نیس برا تو

گفت میدونم دوسش داری ولی عزیزم این نیست برا تو

گفتم نه این یکی فرق میکنه با بقیه برام

بابام بم خندیدو گفت اینم کرده تیز برا تو


این آخریا هی میگفت چرا اخلاقام فرق کردن

جوری که خودش بفهمه رابطمو باهاش کم کردم

میگفت تو نداری دلشو یه روز بخوای ترکم کنی

تو که برام هیچی نیستی من حتی سیگارمم ترک کردم

 

 

 

دانلود








برچسب ها تو که برام هیچی نیستی من حتی سیگارمم ترک کردم تو که برام هیچی نیسی من حتی سیگارمم ترک کردم مامان من روز اول گفت این دختره نیس برا تو مامان من روز اول گفت این دختره نیست برا تو دانلود آهنگ مامان من روز اول گفت این دختره نیس برا تو گفت میدونم دوسش داری ولی عزیزم این نیست برا تو دانلود آهنگ گفت میدونم دوسش داری ولی عزیزم این نیست برا تو گفتم نه این یکی فرق میکنه با بقیه برام دانلود آهنگ گفتم نه این یکی فرق میکنه با بقیه برام بابام بم خندیدو گفت اینم کرده تیز برا تو دانلود آهنگ بابام بم خندیدو گفت اینم کرده تیز برا تو این آخریا هی میگفت چرا اخلاقام فرق کردن دانلود آهنگ این آخریا هی میگفت چرا اخلاقام فرق کردن جوری که خودش بفهمه رابطمو باهاش کم کردم دانلود آهنگ جوری که خودش بفهمه رابطمو باهاش کم کردم میگفت تو نداری دلشو یه روز بخوای ترکم کنی میگفت تو نداری دلشو یروز بخای ترکم کنی دانلود آهنگ میگفت تو نداری دلشو یه روز بخوای ترکم کنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو