loading...

اهنگ جدید

آهای دوشیزه خانمآهای دوشیزه خانمآهای دوشیزه خانمآهای دوشیزه خانمآهای دوشیزه خانمراستی راستی وقتی چشماتونو دیدم با خودم گفتمشما رو خیلی دوست دارمشما رو خیلی دوست دارم آهای دوشیزه خانمآهای دوشیزه خانما

حسین بازدید : 31 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399

آهای دوشیزه خانم
آهای دوشیزه خانم
آهای دوشیزه خانم

آهای دوشیزه خانم
آهای دوشیزه خانم
راستی راستی وقتی چشماتونو دیدم با خودم گفتم
شما رو خیلی دوست دارم
شما رو خیلی دوست دارم


آهای دوشیزه خانم
آهای دوشیزه خانم
اون صدای نازتونو تا شنیدم داد زدم گفتم
شما رو خیلی دوست دارم
شما رو خیلی دوست دارم

من و دوشیزه خانم چه رویای لطیفی
نمیشه باورش کرد این طلایی رو که من دارم
بلور شونه هاتون چه آغوش ظریفی
الهی من فداتون از شما گفتن شده کارم
آهای دوشیزه خانم
آهای دوشیزه خانم
بیشتر از این با چه حال و با چه جوری میشه داد زد که
شما رو خیلی دوست دارم
شما رو خیلی دوست دارم
شما رو خیلی دوست دارم
شما رو خیلی دوست دارم

بی شما این دنیا اگه مفت هم باشه گرونه
هرچقدر هم زیبا بی شما باشه باز همونه
آسمون بی رنگه وقتی که چشماتون تو خوابه
زندگی آهنگه وقتی که از شما می خونه

آهای دوشیزه خانم
آهای دوشیزه خانم
آهای دوشیزه خانم
راستی راستی وقتی چشماتونو دیدم با خودم گفتم
شما رو خیلی دوست دارم
شما رو خیلی دوست دارم
بیشتر از این با چه حال و با چه جوری میشه فریاد زد
شما رو خیلی دوست دارم
شما رو خیلی دوست دارم
شما رو خیلی دوست دارم
شما رو خیلی دوست دارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو