loading...

اهنگ جدید

وقتی نبودی به غریبه دل نبستم من حرمت عشقو خاطراتو نشکستم من بی تو شکستم توی غربت توی تنهایی حسی ندارم واسه خوندن واسه فردایی برس به دادم که بی تو تنهام روزای بی تو واسم انگار صد شبِ یلداست وقتی

حسین بازدید : 31 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399

وقتی نبودی به غریبه دل نبستم من
حرمت عشقو خاطراتو نشکستم من

بی تو شکستم توی غربت توی تنهایی
حسی ندارم واسه خوندن واسه فردایی

برس به دادم که بی تو تنهام
روزای بی تو واسم انگار صد شبِ یلداست

وقتی نبودی دل من بهونتو میگرفت
شبا تا صبح بی اختیار سراغ تورو میگرفت

وقتی نبودی شب و صبح قدم زنون توو کوچه ها
اگه تو جای من بودی دووم نمیاوردی به خدا


روزای رفته خنده هات کاشکی برگرده
بی تو نمیشه آخه سر کرد زندگیم سرده


قولایی دادی من هنوز یادم نرفته
دیدن دستت توی دستش واسه من سخته

آخه بی انصاف این نبود حقم
خیالت راحت دارم میرم محاله برگردم

وقتی نبودی دل من بهونتو میگرفت
شبا تا صبح بی اختیار سراغ تورو میگرفت

وقتی نبودی شب و صبح قدم زنون توو کوچه ها
اگه تو جای من بودی دووم نمیاوردی به خدا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو